Einde van de Wereld Einde van de Wereld Einde van de Wereld
ZAALVERHUUR

Onze boot met zaal, keuken, podium en terras is geschikt voor 40 tot 60 personen.
Onze boot is zeer geschikt voor alle verjaardagen, familie- en bedrijfsfeestjes, trouwfeesten. Ook geschikt voor optredens en voorstellingen met een klein publiek, als vergaderruimte, voor workshops en als cursusruimte.
(Helaas niet geschikt voor feesten van middelbare scholieren. Sterke drank en lachgas niet toegestaan. En geen feesten waarvoor entree wordt geheven.)

Wanneer: alle dagen behalve op woensdag, vrijdag en 31/12.  overzicht

Onze voordelen:
U en uw gasten hebben de volledige ruimte tot beschikking, inclusief bar en keuken. U zorgt zelf voor drank en hapjes, dus u betaalt ons niet voor eten en drankjes. Een uur voor aanvang van de huurtijd kunt u al op de boot terecht.

Dit kost het: bedrag
basisbedrag 100 euro, plus
9.00 - 19.00 uur 57 euro per uur
19.00 - 23.00 uur 68 euro per uur
23.00 - 24.00 uur 79 euro per uur
Eindschoonmaak
(bij normaal gebruik)
60 euro

Dus u betaalt het basisbedrag van 100 euro, het uurtarief, plus de schoonmaak.
De borg is 200 euro. Na afloop wordt de schoonmaak met de borg verrekend.

Bereken hier zelf uw huurbedrag

Prijsvoorbeeld:
Kinderfeest, bijvoorbeeld: 14.00-17.00 uur: 331 euro.
Verjaardag, bijvoorbeeld: 20.00-24.00 uur: 433 euro.
Trouwfeest, bijvoorbeeld: 16.00-24.00 uur: 682 euro.
Toelichting: bv. zaalhuur tussen 16.00 en 24.00 uur is dus: 100 + 3 x 57 + 4 x 68 + 1 x 79 = 622 euro, plus 60 euro eindschoonmaak = 682 euro incl. BTW.

Als u dag, begin- en eindtijd heeft afgesproken, krijgt u een factuur en zodra u betaalt is de reservering definitief.
Naast de zaalhuur wordt een borg gevraagd van 200 euro. Die storten we na ongeveer vijf dagen terug op uw rekening met aftrek van de schoonmaakkosten.

Vergaderen voor VVE's en andere verenigingen
  • max 2,5 uur gebruik van de zaal
    110 euro incl. 21% BTW (borg 50 euro)
  • langer vergaderen:
    45 euro per uur incl. 21% BTW
  • bij te bestellen: onbeperkt koffie/thee/water
    3 euro per persoon
  • andere dranken verkrijgbaar aan de bar
De boot
De zaal is voorzien van een klein podium met bescheiden lichtinstallatie, gestemde piano, en geluidsinstallatie. De binnenruimte van het schip heeft vier patrijspoorten met zicht op het water.
Er staan grote lange tafels die u zelf naar wens aan de kant kan schuiven (en na afloop weer terugzet). Er ontstaat dan een ruimte in het midden die u kunt gebruiken als dansvloer.
De open keuken is afgescheiden van de zaal door een brede bar. Er is een hoofdingang met trap. De achteringang heeft een traplift. Het damestoilet is ook ingericht voor mensen die niet zo makkelijk lopen.
Op mooie dagen kunt u het buitenterras gebruiken tot uiterlijk 21 uur. Daarna willen we het rustig houden buiten, want we stellen prijs op de goede relatie met onze vele aardige overburen. We kunnen het goed met ze vinden en dat willen we graag zo houden.
Informatie over hoe we bereikbaar zijn

Muziek
In de dj-hoek heeft u de beschikking over 1 cd-speler, een mixer, en 2 microfoons. Neem zelf muziek mee, bijvoorbeeld playlist, cd's, laptop of tablet. Ook is er een beamer, hierop kan een laptop aangesloten worden. [Het is een usb-c, hdmi- of VGA-aansluiting. Voor geluid een mini-jack. Apple computers hebben soms een verloopstuk nodig. U dient ook zelf te weten hoe de laptop naar extern beeldscherm geschakeld kan worden.]
Bespreek wensen voor het gebruik van apparatuur en live optredens in het voorgesprek.
HET IS NIET TOEGESTAAN EIGEN GELUIDSAPPARATUUR (zoals versterkers en geluidsboxen) AAN TE SLUITEN BUITEN ONZE LIMITER OM.

De bar
Er is een barkoelkast met geforceerde = snelle koeling . Daarnaast staat nog een koelkast. Er is geen plaats om een tap-installatie neer te zetten. Het glaswerk staat tot uw beschikking. Wij leveren geen personeel voor de bediening van de bar, glazen ophalen en afdrogen. U kunt het beste voorafgaande aan het feest zelf met een aantal personen afspreken wie wanneer de bar bedient.
Dranken en andere (niet-bederfelijke) spullen kunt u al op woensdag of vrijdag voorafgaande aan het feest brengen tussen 14 en 21 uur (vanaf 18.00 uur is dan ook het restaurant open). Er komt een laken overheen en een sticker op met uw naam.

De keuken
U kunt hapjes opwarmen en daarbij gebruikmaken van ons fornuis, onze ovens, magnetron en schalen. Er is een complete keukeninventaris aanwezig.
U zorgt er zelf voor dat de gebruikte spullen weer schoongemaakt worden. Huurt u een cateraar in, spreek dan ook af dat deze alles in de keuken zelf weer schoonmaakt voor het einde van het feest.

Dat betekent: afwas van pannen en keukengereedschap, werkoppervlakken en fornuis en de keukenvloer (dit kan al tijdens het feest gebeuren). Schoonmaakmiddelen zijn aanwezig.

Einde van het feest
De muziekinstallatie wordt op de afgesproken tijd uitgezet en u heeft daarna een half uur om te vertrekken. Hierbij hoort ook: eventuele decoratie weer weghalen, tafels terugzetten, uw eigen spullen en lege flessen verzamelen om mee te nemen. Vraag voor het feest een aantal mensen die even helpen, dan is het zo gebeurd.
Vaak is er eten over: neem hiervoor zelf bakjes of pannen, zakjes en folie mee, zodat u het kunt meenemen.

Als u na 22.00 uur vertrekt, vragen wij om kratten en flessen op de boot te laten staan, want het afvoeren veroorzaakt geluidsoverlast. Er komt een laken overheen en een sticker op met uw naam en ophaaldatum.

Bij normaal gebruik kost de eindschoonmaak ongeveer € 60.

Extra werk
Het kost ons veel extra schoonmaaktijd als wij
- uw spullen moeten verzamelen om af te voeren
- uw versiering moeten opruimen
- als de tafels nog in een andere opstelling staan
- als er nog afwas gedaan moet worden
- als de keuken of het fornuis, oven of koelkast schoongemaakt moet worden
- als het toilet of de zaalvloer extra vervuild is, bv. met eten of snoep, papiertjes, dennenaalden.
Strooien van confetti/rijst of andere dingen en gebruik van vuurwerk is
niet toegestaan. Gebruik van lachgas is niet toegestaan.

In het kort

  • Bij een boeking: denk eerst na over tijden, (live) muziek, barbediening.
  • Geen eigen versterkers en boxen.
  • De zaal is voor u toegankelijk één uur voor de afgesproken verhuurtijd.
  • Tijdens de verhuur is altijd een beheerder aanwezig.
  • Zorg zelf voor mensen die de bar bedienen.
  • Buitenterras tot 21.00 uur.
  • Neem bakjes, zakjes, folie mee voor eten dat overblijft.
  • U kunt uw spullen en lege kratten tijdelijk bij ons opslaan en op woensdag / vrijdag afhalen tussen 14.00 en 21.00 uur.
  • Ben aardig voor onze buren en maak geen herrie buiten.

Meer weten?
U kunt het schip bezichtigen op woensdag en vrijdag van 14.00 tot 21.00 uur. Voor meer informatie belt u Jacques: 06-27503159 (maandag-vrijdag tussen 17.00-21.00u). (liever even mailen naar verhuur@eindevandewereld.nl)
Als u meer wilt weten over de huurprijs, bedenk dan vooraf de begintijd en eindtijd.

Annuleringsvoorwaarden:
Afzeggen tot uiterlijk 2 weken voor de verhuurdatum, geen probleem: we betalen 100% van de huurprijs en 100% van de borg terug.
Afzeggen tot 1 week voor de verhuurdatum: terugbetaling 90% van de huurprijs en 100% van de borg.
Afzeggen tot 3 dagen voor de verhuurdatum: terugbetaling 80% van de huurprijs en 100% van de borg.
Afzeggen minder dan 3 dagen voor de verhuurdatum: terugbetaling 75% van de huurprijs en 100% van de borg.


 

 

zaalverhuur amsterdam, goedkope vergaderruimte, zaalhuur amsterdam, zaal met piano